czwartek, 19 sierpnia 2010

Brązy

Skoro wszyscy tworzą na brązowo, to i ja:)



18 komentarzy:

  1. Interesting card,like the die-cuts)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Taka niesamowita! :)
    Chyba też coś w brązie stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dobrane kolorki :) Śliczna karteczka :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, nieziemski klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie Wam dziękuję! Jesteście kochane:* Aż chce się tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka naprawdę cudowna. Motyle prześliczne, a ten wzorek... Całość cud, miód i orzeszki:D
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra karteczka! Świetnie komponuje się ten wzorek z papierem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!!!
    Po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Doszło do mnie wszystko ;)
    Dzięki :*
    Kwiatków właśnie mi brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mi miło:) Po tych komentarzach urosłam kilka centymetrów:)
    Noomiy - na zdrowie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna!! Bardzo ciekawy papier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rośnij zdrowo, bo pięknie sobie poczynasz z papierem:-) Podoba mi się, nie tak łatwo się ograniczyć do brązu, a Tobie się udało stworzyć miłą całość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka i w moich ulubionych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kartach w stonowanych kolorach!

    OdpowiedzUsuń